BMW K1600 Forum banner

alliexpless dit is omhoog

2.1K views 9 replies 4 participants last post by  svfiat  
#1 ·
Compatibel met verkoopartikelen 2017-2020!!! Maar is het 2012-15 model compatibel?
151422

#2 ·
Deze posting is opmerkelijk omdat dit een nieuw lid is dat verwijst naar een product op AliExpress. Aangezien dit een algemene posting is en niet vraagt om rechtstreeks contact met iemand op te nemen, is deze posting hier OK. Ik zou de oorspronkelijke poster echter aanraden om Engels te gebruiken om met de leden te communiceren, aangezien dat de overheersende taal is die hier wordt gebruikt, hoewel dit niet verplicht is. Voor degenen die niet bekend zijn met AliExpress: deze site en het bedrijf zijn gevestigd in China en lijken op Amazon, inclusief kleine bedrijven die producten kunnen plaatsen en verkopen via de AliExpress-site. Dus laat de koper oppassen... internationale verkoper, vreemde taal en nieuwe gebruiker.

#6 ·
Lees dit alsjeblieft. Het kan helpen uitleggen.

#7 ·
Lees dit alsjeblieft. Het kan helpen om uit te leggen.
Mijn motor is de k1600gt uit 2015. Het geplaatste product is alleen voor het productiejaar 2017-2020, dus ik vroeg of het van toepassing zou zijn op producten uit 2015 met dezelfde motorvorm.

#9 ·
ja, leek me een legitieme thread - om je vragen te beantwoorden, ik heb geen idee! Helpt het gebruik van die afbeelding en het bekijken van je fiets niet om de montage te identificeren?
Toen ik contact opnam met de verkoper, kwam alleen het antwoord dat ik het niet wist en probeerde het te kopen met de geest van experimenteren. Het zou een goed idee zijn om uit te zoeken of het originele Bundlerich-product dezelfde producten van 2012-2020 ondersteunt.