Compatibel met verkoopartikelen 2017-2020!!! Maar is het 2012-15 model compatibel?
Waarom denk je dat je een fout hebt gemaakt?Het lijkt erop dat ik een fout heb gemaakt. Wilt u dit bericht verwijderen?
Mijn motor is de k1600gt uit 2015. Het geplaatste product is alleen voor het productiejaar 2017-2020, dus ik vroeg of het van toepassing zou zijn op producten uit 2015 met dezelfde motorvorm.Lees dit alsjeblieft. Het kan helpen om uit te leggen.
![]()
Caveat Emptor: Eyes open
There have been a few reported cases of members of this forum being scammed by bad actors offering parts or gear. Your moderators have some tools to help you, but we cannot guarantee a risk-free transaction. The buyer/seller is ultimately responsible for their transactions. You are a citizen of...www.k1600forum.com
Toen ik contact opnam met de verkoper, kwam alleen het antwoord dat ik het niet wist en probeerde het te kopen met de geest van experimenteren. Het zou een goed idee zijn om uit te zoeken of het originele Bundlerich-product dezelfde producten van 2012-2020 ondersteunt.ja, leek me een legitieme thread - om je vragen te beantwoorden, ik heb geen idee! Helpt het gebruik van die afbeelding en het bekijken van je fiets niet om de montage te identificeren?