Wat is de beste voorwielstandaard voor deze motor?
Beste waarde?
Groeten;
Als je het hebt over positieve retentie voor een motorfiets die zo duur is als een van onze K1600's, is de beste
waarde misschien wel de wielklem die de beste
klus klaart.
Met betrekking tot positieve retentie, denk ik dat de beste wielklem voor de K1600's de Baxley sport wielklem is.
Baxley Trailer Sport Chock
Hij is ontworpen om
exact te passen op de 120/70 -17" voorband van onze motorfietsen. De retentie is compleet en vergrendelt bij inschakeling. Je moet het retentiemechanisme opzettelijk loslaten om de band uit de wielklem te krijgen. De wielklem kan op de vloer worden gebruikt en kan op de vloer van een aanhanger worden vastgeschroefd voor retentie in een aanhanger (ze hebben ook een snelle aan/uit hardware om de wielklem op de vloer van de aanhanger te schroeven). Wanneer je hem op de vloer vastschroeft, kun je letterlijk met de motorfiets de wielklem inrijden en afstappen zonder hulp of zorgen dat de motorfiets omvalt.
Voor de goede orde, ik heb absoluut geen banden met Baxley, behalve dat ik een zeer tevreden klant ben. Ik heb een van hun wielklemmen voor mijn GTL en nog een voor mijn crossmotor. Beide werken perfect.
Ik hoop dat dit helpt!
Bryon