BMW K1600 Forum banner

DAB radio slechte ontvangst

1.2K views 7 replies 3 participants last post by  spez3012  
#1 ·
Ik weet niet zeker of dit in de VS zal helpen, maar ik ben er net in geslaagd om mijn 2022 GT-radio aan de praat te krijgen. Na onderzoek naar geen signaal, bleek dat de antenne onder het linker stuur was geplaatst en de schakelaar kon niet op de slechtste plek zitten voor een goed signaal. Dus ik heb een aftermarket DAB-antenne gekocht die je op de voorruit plaatst en deze onder het zwarte plastic boven de koplamp gemonteerd. Pijnlijk om te monteren, maar zeker de moeite waard. Vandaag een lange rit gemaakt en slechts één uitval gehad en dat was op een bekende slechte plek. De kosten waren £10,00.

#2 ·
Weet niet zeker of dit in de VS zal helpen, maar ik heb net mijn 2022 GT-radio aan de praat gekregen
Na onderzoek naar geen signaal, lijkt het erop dat de antenne onder het linker stuur is geplaatst en de schakelaar kon niet op de slechtste plek zitten voor een goed signaal
Dus ik heb een aftermarket DAB-antenne gekocht die je op de voorruit plaatst
en heb hem onder het zwarte plastic boven de koplamp gemonteerd. Pijnlijk om te monteren, maar zeker de moeite waard. Vandaag een lange rit gemaakt en slechts één uitval, en dat was op een bekende slechte plek
De kosten ÂŁ10.00 View attachment 192554
Steve, geweldig om de motor helemaal af te zien, ik ben zo blij voor je en denk dat het een geweldige motor is. Geniet ervan en wees veilig, want alles wat je met de motor hebt doorgemaakt om hem in deze staat te krijgen, is een echte eer voor je.
:geek:(y)

#3 ·
Steve, geweldig om de motorfiets helemaal af te zien, ik ben zo blij voor je en vind het een geweldig uitziende motorfiets. Geniet ervan en wees voorzichtig, want je hebt er alles aan gedaan om de motorfiets in deze staat te krijgen, en dat is een echte eer voor je.
:geek:(y)
dank je wel, hoe gaat het met de nieuwe motor?
ik heb het geluk dat ik een van de beste BMW-dealers in de buurt heb, die alleen motorfietsen verkoopt
de verkoper heeft net voordat ik de motor kreeg een volledige update gedaan die niet correct was uitgevoerd
dus mijn dealer heeft 's nachts een volledige herstart gedaan en heeft gesuggereerd dat de motorfiets mogelijk een nieuwe versnellingsbak en koppelingsassemblage nodig heeft, maar ik ben niet bezorgd omdat alles onder garantie valt. Ik vermoedde het al toen ik de motor kreeg, maar afgezien daarvan begin ik langzaam te wennen aan het TF-scherm.

#6 ·
Weet niet zeker of dit in de VS zal helpen, maar ik ben er net in geslaagd om mijn 2022 GT-radio aan de praat te krijgen
na het onderzoeken van geen signaal, het lijkt erop dat de antenne onder het linker stuur is geplaatst en de schakelaar kon niet op de slechtste plek zitten voor een goed signaal
dus ik heb een aftermarket DAB-antenne gekocht die je op de voorruit plaatst
en heb hem onder het zwarte plastic boven de koplamp gemonteerd. Pijnlijk om te monteren, maar zeker de moeite waard. Vandaag een lange rit gemaakt en slechts één uitval, en dat was op een bekende slechte plek
de kosten ÂŁ10.00 View attachment 192554
Steve

Welke is de DAB-connector op de versterker? Is het de witte? Ik ga mijn DAB-antenne verplaatsen en ik weet zeker dat ik hier heb gezien dat het de witte is, kunt u advies geven.

Alles goed

Steve