Heb mijn 2023 GT laten vallen op de grindoprit van een vriend. Moe, niet genoeg momentum en verkeerde lijn. Het gebeurt wel eens... Ik ben al vele jaren klant bij Progressive, maar heb nog nooit een claim ingediend. Heb volledige dekking en een eigen risico van $1.000. Uit een snelle onderdelenzoeking blijkt dat de onderdelen alleen al dat bedrag zouden overschrijden. De zwarte dashboardbekleding lijkt losgetrokken te zijn van de kuip. Omdat ik in tegenstelling tot mijn vorige RT nog nooit het plastic van deze motorfiets heb gehaald, heb ik geen idee wat eronder beschadigd kan zijn.
Ik was verrast hoe ver de motorfiets overrolde, zelfs met voor-/achterbescherming. Doet me nadenken over het aanbrengen van een opofferende afdekking op blootgestelde delen die esthetisch in het geheel passen.
Wat zouden degenen hier met dit soort ervaring adviseren?
Veel dank...
Ik was verrast hoe ver de motorfiets overrolde, zelfs met voor-/achterbescherming. Doet me nadenken over het aanbrengen van een opofferende afdekking op blootgestelde delen die esthetisch in het geheel passen.
Wat zouden degenen hier met dit soort ervaring adviseren?
Veel dank...