Ik kwam van een 2017 Kawasaki Voyager 1700 waarop ik een grote Garmin Drivesmart65 had gemonteerd. Ik had eindelijk een houder gevonden voor het grote scherm van de Garmin en was erg blij met de prestaties. De Voyager is nu weg en ik heb de 22 GA. In eerste instantie niet blij met het uiterlijk van de TFT, omdat het de motorfiets meer op een scooter laat lijken, maar het groeide op me en het was niet zo dat ik een keuze had. Hoe dan ook, de navigatie lijkt gewoon zo ver verwijderd te zijn van hoe iemand het daadwerkelijk zou gebruiken. Ik moet een app hebben, die hopelijk correct is verbonden met de motor, enzovoort. Ik overweeg gewoon mijn Garmin opnieuw te monteren. Ik wil het niet, want ik heb al dit geld betaald voor dit mooie scherm, ik zou het moeten gebruiken. Misschien word ik gewoon te oud en werken de oude manieren voor mij. Verdorie, tegen de tijd dat ik de opstelling van BMW heb uitgevogeld, zal ik de motor waarschijnlijk verkopen. Lol. Gewoon kijken of iemand anders gewoon zijn oude opstelling opnieuw heeft gemonteerd en daarmee is gaan werken?