BMW K1600 Forum banner
  • Hey Everyone! Enter your bike HERE to be a part of this months Bike of the Month Challenge!
1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hei
Beklager, men jeg bruker nå google oversettelse. Jeg er fra Norge og jobber i en matbutikk. har kjørt motorsykkel siden jeg var barn. Nå har jeg en
Yamaha700Tenere, BmwR1250GSA og en BmwK1600GT. Har lest litt rundt på forumet her, så jeg tenkte å følge med og presentere meg. Her er noen bilder av mine mc

Attachments

·
International Man of Mystery
4,077 Posts
Great pictures and welcome from Germany. Your riding season is even shorter than ours.

·
Premium Member
2012 K1600GTL
250 Posts
OP intro translates as follows:
"Hi Regrets, but I now use google translation. I'm from Norway and I work in a grocery store.I've been riding a motorcycle since I was a kid. Now I have aYamaha700Tenere, BmwR1250GSA and a BmwK1600GT. I've been reading around the forum here, so I thought I'd pay attention and introduce myself.Here are some pictures of my motorcycles."

Nice pics. Welcome.

·
Premium Member
168 Posts
Hej deroppe …
Velkommen hertil. Her finder du svaret på alle livets store spørgsmål.
Min bryllupsrejse gik faktisk til Norge, men det er snart 34 år siden. Kan være det snart er tid til at gense Norge i sommersol.

·
Premium Member
2013 K1600 GTL
20 Posts
Hei
Beklager, men jeg bruker nå google oversettelse. Jeg er fra Norge og jobber i en matbutikk. har kjørt motorsykkel siden jeg var barn. Nå har jeg en
Yamaha700Tenere, BmwR1250GSA og en BmwK1600GT. Har lest litt rundt på forumet her, så jeg tenkte å følge med og presentere meg. Her er noen bilder av mine mc
Welcome, from the Wet Coast of Canada (also known as America's hat, apparently ; )

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Takk for kommentarene.
Ble først forelsket k1600gtl 719. Da jeg kom til forhandleren min for å se den svarte ble jeg forelsket. Her i Norge har vi mange fine fjellveier, min k1600 trives bedre på de beste veiene i stedet. Kjører ofte med datteren min og da er k1600 helt gull.

·
Registered
145 Posts
Welcome, I have long dreamt of riding in Norway and seeing the northern lights etc. I was looking at a tour with edelweiss tours then COVID hit and all plans on hold.
But one day.

1 - 12 of 12 Posts