BMW K1600 Forum banner

K1600B Eigenaar Review

21K views 28 replies 18 participants last post by  jorgebri60  
#1 ·
Ik rijd nu ongeveer 10 jaar. Mijn motorfietsontwikkeling is geweest: Harley Fat Boy, Kawasaki Nomad 1600, Kawasaki Voyager, Harley Road King en nu een 2018 K1600B. Ik heb ongeveer 2000 mijl op de B gereden en dacht dat het nuttig zou kunnen zijn om mijn gedachten te delen voor iemand die de overstap naar BMW overweegt. Ik weet dat alles relatief is aan de ervaring en het perspectief van een persoon, maar hier is de mijne.

Voordelen:
  • Geen motorwarmte! - Op al mijn vorige motoren moest ik iets doen om de intense motorwarmte (dijbeschermers, hitteschilden, leer, enz.) te beheersen om te voorkomen dat mijn dijen verbranden. Het lijkt misschien klein voor sommige mensen, maar dit is een enorm probleem voor mij.
  • Motorremmen - Ik heb de motorfiets onlangs in een aantal bergweggetjes gereden. Ik was verbaasd over hoe goed de motorfiets remde. Op een steile helling kon ik de snelheid selecteren die ik wilde rijden door simpelweg de versnelling voor de snelheid te selecteren. Dit is een vertrouwenwekkende functie, hulde aan de ingenieurs.
  • Ergonomie van de bedieningselementen - De bedieningselementen zijn zo goed doordacht. Ik vind het geweldig hoe gemakkelijk het is om alle bedieningselementen te manipuleren. Alleen al de locatie van de claxon en de lichtschakelaar is geniaal.
  • Tractiecontrole - Dit is de eerste motorfiets die ik heb gehad met tractiecontrole en onlangs kwam ik een bocht om met een grindvlek op mijn pad. Het achterwiel gleed weg en ik voelde onmiddellijk de tractiecontrole ingrijpen en de tractie herstellen - geweldig!
  • Elektronische vering - veranderingen kunnen aanbrengen met knoppen in plaats van met sleutels is geweldig.
  • Voorwielophanging - De isolatie van de voorkant en het stuur is verbazingwekkend, omdat mijn handen niet de hele tijd rondstuiteren.
  • Controle bij lage snelheid - full lock out u-bochten op deze motor zijn zo gemakkelijk in vergelijking met al mijn andere motoren.
  • TPMS - het feit dat dit is ingebouwd en de stelen in de wielspaken zijn ingebouwd, is een geweldige functie.
  • Precisie cruise control - de beste cruise control die ik ooit heb ervaren
  • Vermogen - Ik vind het verbazingwekkend dat er in elke versnelling bij elke snelheid enorme vermogensreserves beschikbaar zijn. Hierdoor hoef ik mentaal niet te beheren in welke versnelling ik zit, want in de meeste gevallen maakt het echt niet uit. Ik ben overweldigd door hoeveel vermogen deze motorfiets heeft.
  • Quick Shift - Voordat ik de motorfiets bezat, dacht ik dat deze functie voor mietjes was. Wie zou het ooit gebruiken? Ik gebruik het nu de hele tijd op en neer.
  • Stil - Ik heb altijd van luide motoren gehouden, maar lange afstanden kunnen rijden zonder de constante dreun van geluid is ontspannend en verlengt mijn comfort. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: ik ben dol op hoe stil mijn motorfiets is.
  • Lichten - simpelweg de beste standaardverlichting van elke motorfiets.
  • Lichtgewicht - Dit is de eerste motorfiets waarop ik aan de zijkant heb kunnen staan en mee heb kunnen lopen. Het lichtere gewicht is echt geweldig, maar heeft wel een nadeel op de snelweg.
  • Rijdbaarheid - De vorige eigenaar zei: "Deze motorfiets rijdt letterlijk vanzelf". Ik vond dat een rare uitspraak, maar hij had precies gelijk. Er is bijna een zen-achtige kwaliteit aan de manier waarop de motorfiets in een bocht wil leunen. De besturing is zo precies dat ik vaak tegen mezelf mompel over hoe geweldig de techniek op deze motorfiets is.
  • Remmen - heilige koe batman! Als je van een Harley komt, wees dan volledig voorbereid als je een handvol voorrem pakt, anders ga je over het stuur. Verbazingwekkend remmen!
Nadelen:
  • Comfort - van het V-Twin touring platform komen is er echt geen vergelijking. Deze motorfiets is niet zo comfortabel als al mijn andere motoren.
  • Buffeting - Deze motorfiets houdt niet van zijwind of vuile lucht. Ik ben nog nooit zo rondgegooid op een motorfiets. Dat gezegd hebbende, ik heb me nog nooit onstabiel gevoeld. Je moet je er gewoon bewust van zijn en voorbereid zijn, maar zelfs in deze windomstandigheden sporen de motorfietsen goed.
Samenvattend - Dit is de meest verbazingwekkende machine waarop ik ooit heb gereden. Het wekt vertrouwen en is in mijn prijsklasse de veiligst mogelijke motorfiets om te bezitten. Ik had nooit gedacht dat ik een BMW zou bezitten, maar ben nu blij dat ik er een heb.

Trouwens - sommige mensen vallen BMW af op onderhoudskosten, wat volgens mij een slecht argument is. Als je niet je eigen sleutels draait, gaat elke motorfiets die je bezit jaarlijkse kosten met zich meebrengen. Wat we doen is inherent gevaarlijk, dus mijn houding is dat ik mijn motorfietsen in perfecte mechanische staat wil hebben als ik erop rijd, dus ik begroot $ 1.000 per jaar en ben nog nooit geschokt door onderhoud.
Image

#4 ·
Ik moet het met je eens zijn over die remmen. Ze hebben mij en mijn duopassagier behoed voor een frontale botsing. Ik kon veilig van 65 naar nul in een oogwenk vertragen. Eén ding dat je niet hebt genoemd, is de heuvelstart die mijn GTL had. Nooit gedacht dat ik het nodig zou hebben, maar ik gebruik het de hele tijd.

#5 ·
Goed geschreven en ik ben het met je eens over al je punten, vooral het gedrag in vuile lucht... Ik blijf mensen vertellen: "Het is gewoon anders". Kan een beetje verontrustend zijn voor sommigen, dat snap ik, maar ik heb me nog nooit de controle verloren gevoeld. Het enige verschil dat ik zie met jouw fietsopstelling is dat ik een hogere CalSCI-voorruit heb. Succes en rijd voorzichtig. (y)

#26 ·
Goed geschreven en ik ben het met je eens over al je punten, vooral het gedrag in vuile lucht... Ik blijf mensen vertellen "Het is gewoon anders". Kan een beetje verontrustend zijn voor sommigen, ik snap het, maar ik heb me nog nooit de controle verloren gevoeld. Het enige verschil dat ik zie met je fietsopstelling is dat ik een hogere CalSCI-voorruit heb. Veel succes en rijd veilig. (y)
Is het windgeruis door de hogere voorruit geëlimineerd?

#6 ·
Goed geschreven Chris, helemaal eens met de meeste van je punten. Persoonlijke smaak = Ik geniet echt van mijn Remus uitlaatsysteem "ieder z'n eigen". Het mooie van de B is dat je ergonomie hebt die kan worden aangepast aan je persoonlijke behoeften. Eenmaal ingesteld is het een genot om te rijden.

Zoals ik altijd zeg: "We Are The Best Looking As Well"

#27 ·
Goed geschreven Chris, ben het helemaal eens met de meeste van je punten. Persoonlijke smaak = Ik geniet echt van mijn Remus uitlaatsysteem "ieder het zijne". Het mooie van de B is dat je ergonomie hebt die kan worden aangepast aan je persoonlijke behoeften. Eenmaal ingesteld is het een genot om te rijden.

Zoals ik altijd zeg: "We zijn ook het mooiste"
Remus uitlaat voegt uniek geluid & extra vermogen toe?

#7 ·
Ik stapte over van een Goldwing naar een Grand America.....heb nog steeds een Harley. Je beoordeling klopt precies. Ik heb stuurverhogers en een RDL-zadel op de mijne gezet en dat maakte het veel comfortabeler. Het grote pluspunt ten opzichte van de HD is dat ik op de voetsteunen kan staan.....erg moeilijk om op de treeplanken van de Road Glide te staan. Ik ben het ook eens over de onderhoudskosten......precies gelijk aan andere motoren die ik bezit.......als het echter kapot gaat, wees dan voorbereid om wat geld uit te geven met weinig aftermarket opties.

#8 ·
Geweldig geschreven,
Ik zit ook op de Wing-boards en iemand is een discussie begonnen tussen de wing en de B omdat ze aan het winkelen waren.
Geloof het of niet, de grootste negatieve punten die ze voor de BMW noemden, waren de onderhoudskosten, de vereiste voor Premium-brandstof en het gebrek aan dealernetwerk. Nu weten we allemaal dat dit subjectief is, maar als dat de enige klachten waren die ze hadden, zou ik zeggen dat het een overwinning is voor de B...
JJ

#14 ·
Nadelen:
  • Comfort - Afkomstig van het V-Twin touring platform is er echt geen vergelijking. Deze motor is niet zo comfortabel als al mijn andere motoren
Geweldige review en ik ben het eens met de overgrote meerderheid van wat je schreef. Ik ben ook dol op mijn B/GA.

Een punt over 'Comfort', met stuurverhogers en een aangepaste zitting, kunt u het comfortniveau van deze motor aanzienlijk verbeteren. Ik heb een AirHawk-kussen geprobeerd, dat een verbetering opleverde in comfort en de mogelijkheid om langer te rijden tussen de pauzes. Maar nog steeds niet perfect. Toen ging ik de volledige aangepaste zittingroute met een Russell Day Long (RDL) en de resultaten zijn verbazingwekkend. Het is vier maanden en een paar duizend mijl geleden en deze zitting is geweldig. Iets om te overwegen.

Aangepaste zitting:

HeliBar-verhogers:

• Like
Reactions: flyergc
#18 ·
Geweldige recensie en ik ben het grotendeels eens met wat je schreef. Ik ben ook dol op mijn B/GA.

Een punt over 'Comfort', met stuurverhogers en een aangepaste zitting, kunt u het comfortniveau van deze motor aanzienlijk verbeteren. Ik heb een AirHawk-kussen geprobeerd, dat een verbetering opleverde in comfort en de mogelijkheid om langer te rijden tussen de pauzes door. Maar nog steeds niet perfect. Toen ging ik de volledige aangepaste zittingroute met een Russell Day Long (RDL) en de resultaten zijn verbazingwekkend. Het is vier maanden en een paar duizend mijl geleden en deze zitting is geweldig. Iets om te overwegen.

Aangepaste zitting:
View attachment 159249
HeliBar-verhogers:
View attachment 159248
OP heeft een Corbin-zitting.

#15 ·
Ik rijd nu ongeveer 10 jaar. Mijn motorfietsontwikkeling is geweest: Harley Fat Boy, Kawasaki Nomad 1600, Kawasaki Voyager, Harley Road King en nu een 2018 K1600B. Ik heb ongeveer 2000 mijl op de B gereden en dacht dat het nuttig zou kunnen zijn om mijn gedachten te delen voor iemand die de overstap naar BMW overweegt. Ik weet dat alles relatief is ten opzichte van de ervaring en het perspectief van een persoon, maar hier is de mijne.

Voordelen:
  • Geen motorwarmte! - Op al mijn vorige motoren moest ik iets doen om de intense motorwarmte (dijbeschermers, hitteschilden, leer, enz.) te beheersen om te voorkomen dat mijn dijen verbranden. Het lijkt misschien klein voor sommige mensen, maar dit is een enorme deal voor mij.
  • Motorremmen - Ik heb de motorfiets onlangs in een aantal bergweggetjes gereden. Ik was verbaasd over hoe goed de motorfiets remde. Op een steile helling kon ik de snelheid selecteren die ik wilde rijden door simpelweg de versnelling voor de snelheid te selecteren. Dit is een vertrouwenwekkende functie, hulde aan de ingenieurs.
  • Ergonomie van de bedieningselementen - De bedieningselementen zijn zo goed doordacht. Ik vind het geweldig hoe gemakkelijk het is om alle bedieningselementen te manipuleren. Alleen al de locatie van de claxon en de lichtschakelaar is geniaal.
  • Tractiecontrole - Dit is de eerste motorfiets die ik heb gehad met tractiecontrole en onlangs kwam ik een bocht om met een grindvlek in mijn pad. Het achterwiel slipte en ik voelde onmiddellijk de tractiecontrole ingrijpen en de tractie herstellen - geweldig!
  • Elektronische vering - in staat zijn om wijzigingen aan te brengen met knoppen in plaats van met sleutels is geweldig.
  • Voorwielophanging - De isolatie van de voorkant en het stuur is verbazingwekkend, omdat mijn handen niet de hele tijd rondstuiteren.
  • Lage snelheid controle - full lock out u-bochten op deze motor zijn zo gemakkelijk in vergelijking met al mijn andere motoren.
  • TPMS - het feit dat dit is ingebouwd en de stelen in de wielspaken zijn ingebouwd, is een geweldige functie.
  • Vermogen - Ik vind het verbazingwekkend dat er in elke versnelling bij elke snelheid enorme vermogensreserves beschikbaar zijn. Hierdoor kan ik mentaal niet beheren in welke versnelling ik zit, omdat het in de meeste gevallen er niet echt toe doet. Ik ben overweldigd door hoeveel vermogen deze motorfiets heeft.
  • Quick Shift - Voordat ik de motorfiets bezat, dacht ik dat deze functie voor mietjes was. Wie zou het ooit gebruiken? Ik gebruik het nu de hele tijd op en neer. Enorm gemak waardoor ik me nu afvraag waarom ik de DCT van Honda wilde.
  • Stil - Ik heb altijd van luide motoren gehouden, maar lange afstanden kunnen rijden zonder de constante dreun van geluid is ontspannend en verlengt mijn comfort. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: ik ben dol op hoe stil mijn motorfiets is.
  • Lichtgewicht - Dit is de eerste motorfiets waarop ik aan de zijkant heb kunnen staan en mee heb kunnen lopen. Het lichtere gewicht is echt geweldig, maar heeft wel een nadeel op de snelweg.
  • Rijdbaarheid - De vorige eigenaar zei: "Deze motorfiets rijdt letterlijk vanzelf". Ik vond dat een rare uitspraak, maar hij had precies gelijk. Er is bijna een zen-achtige kwaliteit aan de manier waarop de motorfiets in een bocht wil leunen. De besturing is zo precies dat ik vaak tegen mezelf mompel over hoe geweldig de techniek op deze motorfiets is.
  • Remmen - heilige koe, batman! Als je van een Harley komt, wees dan volledig voorbereid als je een handvol voorrem grijpt, anders ga je over het stuur. Verbazingwekkend remmen!
Nadelen:
  • Comfort - van het V-Twin touring platform komen is er echt geen vergelijking. Deze motorfiets is niet zo comfortabel als al mijn andere motoren.
  • Buffeting - Deze motorfiets houdt niet van zijwind of vuile lucht. Ik ben nog nooit zo rondgegooid op een motorfiets. Dat gezegd hebbende, ik heb me nog nooit onstabiel gevoeld. Je moet je er gewoon bewust van zijn en voorbereid zijn, maar zelfs in deze windomstandigheden sporen de motorfietsen goed.
Samenvattend - Dit is de meest verbazingwekkende machine waarop ik ooit heb gereden. Het wekt vertrouwen en is in mijn prijsklasse de veiligst mogelijke motorfiets om te bezitten. Ik had nooit gedacht dat ik een BMW zou bezitten, maar ben nu blij dat ik er een heb.

Trouwens - sommige mensen vallen BMW af op onderhoudskosten, wat volgens mij een slecht argument is. Als je niet je eigen sleutels draait, heeft elke motorfiets die je bezit jaarlijkse kosten. Wat we doen is inherent gevaarlijk, dus mijn houding is dat ik mijn motorfietsen in perfecte mechanische staat wil hebben als ik erop rijd, dus ik begroot $ 1.000 per jaar en ben nog nooit geschokt door onderhoud.
View attachment 159223
Could have said it better myself! 2021 grand america owner

#20 ·
@ChristopherC - bedankt voor de diepgaande review. Aangezien je waarschijnlijk meer kilometers hebt gereden, kun je het vergelijken met je Road King? Ik heb een '19RKS en overweeg om deze in te ruilen voor een '22 B. Alle aanvullende info zou worden gewaardeerd.
Mijn Road King is een 2006 zonder enige moderne technologie. Voor mij voelt de Road King als een klassieke Amerikaanse muscle car. De BMW is zo soepel, verfijnd en responsief. De Road King voelt alsof ik hem naar mijn wil moet buigen tijdens het rijden - de BMW voelt alsof hij mijn gedachten leest en weet wat ik wil dat hij doet voordat ik er input in stop. Ik hou van beide motoren om heel verschillende redenen. Als ik er echter maar één zou kunnen hebben, zou het zeker de BMW zijn.

#21 ·
Ik rijd nu ongeveer 10 jaar. Mijn motorfietsontwikkeling is geweest: Harley Fat Boy, Kawasaki Nomad 1600, Kawasaki Voyager, Harley Road King en nu een 2018 K1600B. Ik heb ongeveer 2000 mijl op de B gereden en dacht dat het nuttig zou kunnen zijn om mijn gedachten te delen voor iemand die de overstap naar BMW overweegt. Ik weet dat alles relatief is ten opzichte van de ervaring en het perspectief van een persoon, maar hier is de mijne.

Voordelen:
  • Geen motorwarmte! - Op al mijn vorige motoren moest ik iets doen om de intense motorwarmte (dijbeschermers, hitteschilden, leer, enz.) te beheersen die mijn dijen verbrandde. Het lijkt misschien klein voor sommige mensen, maar dit is een enorme deal voor mij.
  • Motorremmen - Ik heb de motorfiets onlangs in een aantal bergbochten gereden. Ik was verbaasd over hoe goed de motorfiets remde. Op een steile helling kon ik de snelheid selecteren die ik wilde gaan door simpelweg de versnelling voor de snelheid te selecteren. Dit is een vertrouwenwekkende functie, hulde aan de ingenieurs.
  • Ergonomie van de bedieningselementen - De bedieningselementen zijn zo goed doordacht. Ik ben dol op hoe gemakkelijk het is om alle bedieningselementen te manipuleren. Alleen al de locatie van de claxon en de lichtschakelaar is geniaal.
  • Tractiecontrole - Dit is de eerste motorfiets die ik heb gehad met tractiecontrole en onlangs kwam ik een bocht om met een grindvlek in mijn pad. Het achterwiel slipte en ik voelde onmiddellijk de tractiecontrole ingrijpen en de tractie herstellen - geweldig!
  • Elektronische vering - veranderingen kunnen aanbrengen met knoppen in plaats van met sleutels is geweldig.
  • Controle bij lage snelheid - volledige u-bochten op deze motorfiets zijn zo gemakkelijk in vergelijking met al mijn andere motoren.
  • Vermogen - Ik vind het verbazingwekkend dat er in elke versnelling bij elke snelheid enorme vermogensreserves beschikbaar zijn. Hierdoor kan ik niet mentaal beheren in welke versnelling ik zit, want in de meeste gevallen maakt het echt niet uit. Ik ben weggeblazen door hoeveel vermogen deze motorfiets heeft.
  • Quick Shift - Voordat ik de motorfiets bezat, dacht ik dat deze functie voor mietjes was. Wie zou het ooit gebruiken? Ik gebruik het nu de hele tijd op en neer.
  • Lichten - gewoon de beste standaardverlichting van elke motorfiets.
  • Lichtgewicht - Dit is de eerste motorfiets waar ik aan de zijkant op kon staan ​​en mee kon lopen. Het lichtere gewicht is echt geweldig, maar heeft wel een nadeel op de snelweg.
  • Remmen - heilige koe, batman! Als je van een Harley komt, wees dan volledig voorbereid als je een handvol voorrem pakt, anders ga je over het stuur. Verbazingwekkend remmen!
Nadelen:
  • Comfort - van het V-Twin touringplatform komen, is er echt geen vergelijking. Deze motorfiets is niet zo comfortabel als al mijn andere motoren.
  • Buffeting - Deze motorfiets houdt niet van zijwind of vuile lucht. Ik ben nog nooit zo rondgegooid op een motorfiets. Dat gezegd hebbende, ik heb me nog nooit onstabiel gevoeld. Je moet je er gewoon bewust van zijn en voorbereid zijn, maar zelfs in deze windomstandigheden volgt de motorfiets goed.

Trouwens - sommige mensen vallen BMW af op onderhoudskosten, wat volgens mij een slecht argument is. Als je niet je eigen sleutels omdraait, heeft elke motorfiets die je bezit jaarlijkse kosten. Wat we doen is inherent gevaarlijk, dus mijn instelling is dat ik mijn motorfietsen in perfecte mechanische staat wil hebben als ik erop rijd, dus ik begroot $ 1.000 per jaar en ben nog nooit geschokt door onderhoud.
View attachment 159223
Hoewel ik een K1600GT uit 2017 heb, delen we veel van dezelfde functies. Ik ben het volledig eens met uw beoordeling van de functies die u noemde. Ik zou een model uit 2011-2016 kopen, maar mijn vrouw zei dat ik moest wachten op een nieuwer model. Zoals u zegt, klonk de Shift Assist Pro als een gimmick voor mietjes, maar als je hem eenmaal begint te gebruiken, ben je er dol op en gebruik je hem de hele tijd. Wij, net als u, overwogen om de DCT op de Goldwing te nemen, maar Shift Assist Pro geeft je de veelzijdigheid om de koppelingshendel te kunnen gebruiken in stop-and-go-verkeer en manoeuvreren met lage snelheid. Ik wil ook vermelden hoe soepel het schakelen is op de nieuwere modellen in vergelijking met mijn vorige K1200S uit 2006 en K1200GT uit 2007. Geen klungelig schakelen meer. Blij te horen dat de bochten-ABS werkt zoals geadverteerd. Ik hoop dat ik het nooit nodig heb, maar het is fijn om te weten dat het werkt. Bedankt voor je recensie.

#25 ·
Ik rijd nu ongeveer 10 jaar. Mijn motorfietsontwikkeling is geweest: Harley Fat Boy, Kawasaki Nomad 1600, Kawasaki Voyager, Harley Road King en nu een 2018 K1600B. Ik heb ongeveer 2000 mijl op de B gereden en dacht dat het nuttig zou kunnen zijn om mijn gedachten te delen voor iemand die de overstap naar BMW overweegt. Ik weet dat alles relatief is aan de ervaring en het perspectief van een persoon, maar hier is de mijne.

Voordelen:
  • Geen motorwarmte! - Op al mijn vorige motoren moest ik iets doen om de intense motorwarmte (dijbeschermers, hitteschilden, leer, enz.) te beheersen om mijn dijen niet te verbranden. Het lijkt misschien klein voor sommige mensen, maar dit is een enorme deal voor mij.
  • Motorremmen - Ik heb de motorfiets onlangs in een aantal bergweggetjes gereden. Ik was verbaasd over hoe goed de motorfiets remde. Op een steile helling kon ik de snelheid selecteren die ik wilde gaan door simpelweg de versnelling voor de snelheid te selecteren. Dit is een vertrouwenwekkende functie, hulde aan de ingenieurs.
  • Tractiecontrole - Dit is de eerste motorfiets die ik heb gehad met tractiecontrole en onlangs kwam ik een bocht om met een grindvlek in mijn pad. Het achterwiel gleed weg en ik voelde onmiddellijk de tractiecontrole ingrijpen en de tractie herstellen - geweldig!
  • Voorwielophanging - De isolatie van de voorkant en het stuur is geweldig, want mijn handen stuiteren niet de hele tijd rond.
  • Lage snelheid controle - volledige lock-out u-bochten op deze motor zijn zo gemakkelijk in vergelijking met al mijn andere motoren.
  • Vermogen - Ik vind het verbazingwekkend dat er in elke versnelling bij elke snelheid enorme vermogensreserves beschikbaar zijn. Hierdoor kan ik niet mentaal beheren in welke versnelling ik zit, want in de meeste gevallen maakt het echt niet uit. Ik ben overweldigd door hoeveel vermogen deze motorfiets heeft.
  • Lichtgewicht - Dit is de eerste motorfiets waar ik aan de zijkant op kon staan en mee kon lopen. Het lichtere gewicht is echt geweldig, maar heeft wel een nadeel op de snelweg.
  • Remmen - heilige koe batman! Als je van een Harley komt, wees dan volledig voorbereid als je een handvol voorrem grijpt, anders ga je over het stuur. Verbazingwekkend remmen!
Nadelen:
  • Comfort - afkomstig van het V-Twin touring platform is er echt geen vergelijking. Deze motorfiets is niet zo comfortabel als al mijn andere motoren.
  • Buffeting - Deze motorfiets houdt niet van zijwind of vuile lucht. Ik ben nog nooit zo rondgeboerd op een motorfiets. Dat gezegd hebbende, ik heb me nog nooit onstabiel gevoeld. Je moet je er gewoon bewust van zijn en voorbereid zijn, maar zelfs in deze windomstandigheden sporen de motorfietsen goed.
Samenvattend - Dit is de meest verbazingwekkende machine die ik ooit heb bereden. Het wekt vertrouwen en is in mijn prijsklasse de veiligst mogelijke motorfiets om te bezitten. Ik had nooit gedacht dat ik een BMW zou bezitten, maar ben nu blij er een te hebben.

Trouwens - sommige mensen vallen BMW af op onderhoudskosten, wat volgens mij een slecht argument is. Als je niet je eigen sleutels omdraait, gaat elke motorfiets die je bezit jaarlijkse kosten met zich meebrengen. Wat we doen is inherent gevaarlijk, dus mijn houding is dat ik mijn motorfietsen in perfecte mechanische staat wil hebben als ik erop rijd, dus ik begroot $ 1.000 per jaar en ben nog nooit geschokt door onderhoud.
View attachment 159223
Bedankt, ik doe mijn onderzoek en analyse voor mijn volgende motorfiets als wecspeak. Ik ben in augustus 2023 op 59-jarige leeftijd uit mijn 2019 HD RGS gecrasht, toen dacht ik, nou ja, terug naar de vierwielige voertuigen. Welnu, ik ben nooit mijn liefde voor het rijden verloren ondanks mijn ongeluk, dus mijn toekomstige plannen, als God het wil, zijn natuurlijk om misschien een 2025 BMW K1600B te pakken. VRAAG: WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN 2025 EN 2024 MODELLEN? Nogmaals bedankt voor het plaatsen, mooie motorfiets moet ik zeggen. VEILIGE REIZEN MIJN VRIEND!

#28 ·
Zeer goede beoordeling. Ik rijd pas 18 jaar, maar ik zit op motor nummer 22 en 23. Van alle motoren die ik heb gehad, is de K1600B de enige motor die me er niet te groot voor liet uitzien (1,88 m, 118 kg). Ik heb er een uit 2018 gekocht en hem ongeveer 2 jaar gehouden. Toen ging ik terug naar een cruiser. Afgelopen december haalde een vriend een nieuwe GTL op en dus nam ik zijn opgepimpte 2019 B over. Er zijn de onderhoudskosten, maar omdat ik ook een Can am spyder heb, weet ik hoe dat kan zijn. Het grootste probleem dat ik met de motor heb, is dat hij een beetje topzwaar lijkt als ik hem op een parkeerplaats probeer te verplaatsen. Maar als je eenmaal rijdt, is het de beste motor die je ooit zult rijden. Hier is een foto van mijn nieuwe 2019 B, en ook een foto van mij op de 2018 een paar jaar geleden toen ik de Tail of the Dragon reed.

Attachments