Ik heb geprobeerd hiernaar te zoeken op de forums, maar zonder succes. Kan iemand me vertellen waar ik er een kan vinden? Bedankt.
HĂ© Jim, bedankt. Als je me een pm stuurt, kan ik je mijn e-mail geven.Ik heb de BMW-bedrijfshandleiding in pdf-vorm. Je kunt geen hyperlink maken naar andere secties, maar het is handig als je al weet hoe je de motorfiets moet demonteren voor een specifiek reparatieonderdeel. Het mooie is dat het gemakkelijk is om een pagina af te drukken en mee te nemen naar de garage om te bekijken naast de motorfiets.
Hier is de kneep, om het naar je toe te krijgen. Ik heb het op mijn bureaublad, maar ik heb zojuist geëxperimenteerd om het hier te linken, maar dat lukte niet. Ik heb de handleiding vermeld in bericht #3 in mijn pdf-map, dus er moet een manier zijn om deze andere te koppelen. Ik zal er mee blijven rommelen.
Hoi Mark,Ik heb een K1600 servicehandleiding geschreven, die alle modellen van 2010 tot de huidige modellen omvat, inclusief GT, GTL, GT Sport, Bagger etc. Je kunt het kopen op mijn website....
Bedankt, Mark![]()
Service Manual for BMW K1600GT | marksmotorcycleparts
Service Manual to cover the K1600GT, K1600GT Sport and K1600GTL.www.marksmotorcycleparts.co.uk
MarksMotorcycleParts
Ik heb geprobeerd om de forums hierop te doorzoeken, maar zonder succes. Kan iemand mij vertellen waar ik er een kan vinden? Bedankt.
Verzonden vanaf mijn SM-G781U1 met Tapatalk
Stuur me je e-mail, ik zal je de reparatiehandleiding mailen, het is te groot om op deze site te uploaden. andre.kotze@sibanyestillwater.comIk heb de boeken besteld en ze binnen een week uit het VK ontvangen. De handleiding is mooi gedaan!
Andre,stuur me je e-mail, ik mail je de reparatiehandleiding, het is te groot om op deze site te uploaden. andre.kotze@sibanyestillwater.com