Dit is waarschijnlijk allemaal al eerder gedaan, maar misschien kan iemand me een paar tips geven. Ik heb een BMW K1600GTL (2015), IPhone 6 Plus, Sena 20S en de NavV. Firmware op de Sena is bijgewerkt naar 1.6. Dit is mijn koppelingsvolgorde na het uitvoeren van fabrieksinstellingen. Zet de headset aan & druk 5 seconden op de telefoontoets totdat de LED rood & blauw knippert en de eerste telefoonkoppeling aangaat. Dan druk ik op de Jog Dial en de stem zegt Media selective pairing. Dan koppel ik de Sena en BMW BT samen & het werkt prima. Dan zet ik de Sena uit. Ik zet de Sena weer aan, druk 6 seconden op de jogdial, wacht op de 2e mobiele koppeling, druk op de telefoontoets, druk dan nogmaals op de telefoontoets & krijg groen licht, dan koppel ik de GPS aan de Sena. Dan verbind ik de iPhone met de Nav & als laatste verbind ik de iPhone met de Sena met behulp van de eerste telefoonkoppeling. Al mijn functies lijken goed te werken, BEHALVE wanneer ik audiotasking heb ingeschakeld & de intercom uitgaat, mijn muziek van mijn telefoon niet afneemt maar op hetzelfde niveau blijft als het intercomvolume, wat ik ook doe. Als ik een telefoongesprek krijg, neemt het volume van de muziek af zoals het hoort & neemt het dan toe tot wat het was voordat de intercom aanging. Ik heb geëxperimenteerd & ontdekt dat door audiotasking uit te schakelen, wanneer de intercom aangaat, de muziek wordt uitgeschakeld tijdens de intercom & terugkeert naar hetzelfde niveau nadat de intercomfunctie is voltooid. Ik heb de audiotasking ingesteld op 10 & de intercom-audio-overlaygevoeligheid hoog ingesteld. Ik heb geprobeerd de instellingen te verlagen & geen verandering. De enige manier waarop het werkt, is door het uit te schakelen. Ik vermoed een firmwareprobleem of compatibiliteitsprobleem met een combinatie van BMW BT, Iphone of Nav v. Ook krijg ik geen GPS-opdrachten via de headset, tenzij ik de stuurcontrole gebruik & de luidsprekerinstelling indruk, wat mijn oplossing hiervoor is. Ik zal experimenteren om te zien of het inschakelen van de audiotasking dit oplost, maar dan heb ik geen goede intercomfunctie. Houd er rekening mee dat wanneer u audiotasking uitschakelt, navigatieondersteuning is ingeschakeld als u die configuratie eerst uitvoert. Ik zou alle hulp hierbij zeer op prijs stellen, aangezien ik hier talloze uren aan heb besteed. Sena-hulp is nutteloos geweest. Ze willen de unit vervangen & mijn dealer heeft dit al gedaan & er is niets mis met de unit.