Heeft iemand deze laarzen? Geen dealer in mijn buurt heeft ze op voorraad. Goede recensies op Revzilla. Heeft iemand ze hier en kan commentaar geven?
Ik ben een grote SIDI-fan, dus ik verwachtte geweldige recensies van deze laars. Eén recensie die me zorgen baart, is de 1-sterren recensie. De rijder rijdt op een K1600B en heeft problemen met de versnellingspook die door zijn laarzen slijt. Ik heb 2 verschillende sets laarzen waarbij mijn K1600GT dit heeft gedaan, dus tenzij SIDI zijn/mijn laars onder deze omstandigheid zou vervangen, zou ik misschien meer naar de SIDA Adventure 2's moeten neigen.Heeft iemand deze laarzen? Geen dealer in mijn buurt heeft ze op voorraad. Goede recensies op Revzilla. Heeft iemand ze hier en kan hij/zij commentaar geven?
https://www.revzilla.com/motorcycle/sidi-armada-gore-tex-boots
HĂ©, goed om te weten. Goede grip met die Dainese's als je je voet neerzet om te stoppen?Ik was afgelopen herfst bezig met het shoppen van deze A-stars. Heb een paar gepast bij motorcycle gear.com. Ze voelden erg goed aan en ik overwoog ze sterk totdat ik een paar Dainese Nexus D-WP laarzen paste. Zeer vergelijkbare bescherming, maar de pasvorm en het gevoel zijn een klasse beter. Ze voelen als een handgemaakte schoen en met de scharnierende enkel zijn ze een fluitje van een cent om in te lopen. De WP (waterdicht) kosten evenveel als de 'reguliere' versie.