Bedankt Fremme, is er een manier om een .PDF van het hele document te krijgen?
Ik werk voor een Nederlands/Duits bedrijf dat field service doet en FRU betekent "Field Replacement Units", wat betekent dat onderdelen die besteld en in het veld vervangen kunnen worden en hoe lang het duurt om dat onderdeel te vervangenThanks too fremme. I have time to kill.![]()
But, I have a stupid question - what is (or are) "FRUs"?
My best guess is: Field Replacement Units? Maybe the number of individual parts used in that particular procedure?
FWIW, ik heb onlangs de service-dvd voor mijn RT gekocht en vind dezelfde tekortkomingen erop. Geen beschrijvingen van verwijderingsprocessen voor panelen, afdekkingen of hulpstukken die bij een beschreven proces horen. Ik ben dus geneigd te geloven dat er in dat opzicht niets "ontbreekt" in deze bestanden.Ik ben er vrij zeker van dat deze kopie van de servicehandleiding onvolledig is. De meeste stappen verwijzen naar een stap "verwijder luchtgeleider voor [linker/rechter] luchtinlaatpijp", maar geen van die pdf's beschrijft deze stap. Ik heb ze allemaal gedownload en de zoekfunctie van mijn viewer gebruikt om ze allemaal te doorzoeken op een deel van die tekst.
Ook om de middelste afdekking van de brandstoftank te verwijderen, staat in de instructies dat je eerst de bovenste delen van de linker/rechter brandstoftankafdekkingen moet verwijderen, en dan de eigenlijke linker/rechter brandstoftankafdekkingen. Maar geen van de pdf's beschrijft die stappen.
RL, waar staat OP voor? Ik heb gemerkt dat je het in verschillende van je berichten gebruikt.Volg de links op de OP en word lid van het forum om toegang te krijgen tot de Service Manual PDF's. :gm
Ik verwijs er zelf van tijd tot tijd naar.