BMW K1600 Forum banner

Het K1600GT-servicemanual

17K views 17 replies 12 participants last post by  RL Lemke  
#1 ·
Is nu beschikbaar op K6 voor "BOG" leden :)

Bedankt aan "Junglejohn"

#5 ·
Bedankt ook aan fremme. Ik heb tijd om te doden. :(

Maar ik heb een domme vraag - wat is (of zijn) "FRU's"?

Ik gok dat het is: Field Replacement Units? Misschien het aantal afzonderlijke onderdelen dat in die specifieke procedure wordt gebruikt?

#12 ·
Thanks too fremme. I have time to kill. :(

But, I have a stupid question - what is (or are) "FRUs"?

My best guess is: Field Replacement Units? Maybe the number of individual parts used in that particular procedure?
Ik werk voor een Nederlands/Duits bedrijf dat field service doet en FRU betekent "Field Replacement Units", wat betekent dat onderdelen die besteld en in het veld vervangen kunnen worden en hoe lang het duurt om dat onderdeel te vervangen

#8 ·
Jongens - de juiste FRU heeft betrekking op de arbeidskosten,...en jullie zijn allemaal automatisch lid van BOG wanneer je een fiets bestelt. "Beemer Owners Group" :) hahahaha!
Ik ben dol op de duidelijke pictogramtekeningen.

#9 ·
Steinar
Als dit een nieuw acroniem is, neem ik de eer voor de "BOG = Beemer Owners Group" naam en lever nu mijn bijdrage terug aan alle eigenaren / rijders van de nieuwe K1600-serie motoren, van wie ik de afgelopen maanden zoveel heb geleerd.

Aangepast door STeinar: Vind de handleidingen in de documentatiesectie: (Ik heb een link geplakt naar een tijdelijke Skybox voor de 65mb .pdf-bestanden, omdat ik niet in dit forum kan laden) Ik ontving de service reparatiehandleiding van de dealers op cd en extraheerde deze voor de K16, aangezien de schijf ook andere modellen bevatte.

Dus dat is het hele verhaal over hoe deze documenten voor jullie beschikbaar zijn gekomen. Leer en geniet van het speelgoed.

Van :
Junglejohn
Sarawak, Maleisië
NW Borneo Island

Makan Angin (wind eten) en geniet van de rit

#10 ·
Ik ben er vrij zeker van dat deze kopie van de servicemanual onvolledig is. De meeste stappen verwijzen naar een stap "verwijder luchtgeleider voor [linker/rechter] luchtinlaatpijp", maar geen van die pdf's beschrijft deze stap. Ik heb ze allemaal gedownload en de zoekfunctie van mijn viewer gebruikt om in alle te zoeken naar een deel van die tekst.

Om de middelste afdekking van de brandstoftank te verwijderen, staat er in de instructies dat je eerst de bovenste delen van de linker/rechter brandstoftankafdekkingen moet verwijderen, en dan de eigenlijke linker/rechter brandstoftankafdekkingen. Maar geen van de pdf's beschrijft die stappen.

#11 ·
Ik ben er vrij zeker van dat deze kopie van de servicehandleiding onvolledig is. De meeste stappen verwijzen naar een stap "verwijder luchtgeleider voor [linker/rechter] luchtinlaatpijp", maar geen van die pdf's beschrijft deze stap. Ik heb ze allemaal gedownload en de zoekfunctie van mijn viewer gebruikt om ze allemaal te doorzoeken op een deel van die tekst.

Ook om de middelste afdekking van de brandstoftank te verwijderen, staat in de instructies dat je eerst de bovenste delen van de linker/rechter brandstoftankafdekkingen moet verwijderen, en dan de eigenlijke linker/rechter brandstoftankafdekkingen. Maar geen van de pdf's beschrijft die stappen.
FWIW, ik heb onlangs de service-dvd voor mijn RT gekocht en vind dezelfde tekortkomingen erop. Geen beschrijvingen van verwijderingsprocessen voor panelen, afdekkingen of hulpstukken die bij een beschreven proces horen. Ik ben dus geneigd te geloven dat er in dat opzicht niets "ontbreekt" in deze bestanden.