BMW K1600 Forum banner
121 - 140 of 199 Posts
Eerste rit…. Ik heb mijn iPhone 15 gekoppeld aan de Cap-eenheid. Mijn Shoei Neotech/SRL aangezet, die gekoppeld was met mijn telefoon. Libby op de Cap gebruikt om mijn luisterboek op te starten. Gereden.

Ik moest wat rommelen met het volume, waarschijnlijk voor de hand liggend, maar ik kon het oplossen zonder erover na te denken, dus, meh.

Mijn totale configuratietijd was minder dan een minuut.

Ik moet zeggen dat de display van mijn Cap-eenheden 1/8 inch afwijkt, maar dat is een fabricageprobleem. Ik weet niet zeker of ik het zal vervangen.

Ik heb alle ondersteuningsinstructies van Cap gevolgd en kan de 702 niet updaten naar FW. Het geeft de upgrade-prompt weer en schakelt dan onmiddellijk uit, waardoor een stekker uit het stopcontact nodig is om te resetten. Ze sturen me een upgrade TF-kaart om te proberen, dus we zullen zien wat dat doet. Ga ervan uit dat het uit China komt.

Bedankt @coyotek! Ik heb zojuist de bestelling op uw site geplaatst. Ik twijfel nog steeds over de W702, maar aangezien u de mount zo modulair hebt gemaakt, besefte ik dat deze perfect is om te gebruiken met alles waarvoor een Ram-mount nodig is met de mogelijkheid om 12V te bedraden! Ik vind het echt leuk hoe je het hebt ontworpen.

Discussion starter · #125 ·
Bedankt @coyotek! Ik heb de bestelling net op uw site geplaatst. Ik twijfel nog steeds over de W702, maar aangezien u de mount zo modulair heeft gemaakt, realiseerde ik me dat hij perfect is om te gebruiken met alles waarvoor een Ram-mount nodig is met de mogelijkheid om 12V te bedraden! Ik vind het echt leuk hoe je het hebt ontworpen.
Ja, het werkt met bijna elk apparaat dat u wilt monteren en van stroom wilt voorzien. Eerlijk gezegd vind ik het 7-inch scherm te groot, maar veel mensen willen het echt graag hebben. Ik heb nog geen tijd gehad voor gedetailleerde instructies, maar ik vermoed dat het wel goed komt. Vragen? Stuur me dan een berichtje. Bedankt.

Ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden. Normaal gesproken gebruik ik de motorluidsprekers om naar muziek van mijn telefoon te luisteren, met behulp van een via USB gevoede Bluetooth-ontvanger die ook een draad heeft die in de audio-aansluiting wordt gestoken en de audio van de motor op Aux zet. Als ik een Capuride zou willen installeren en Android Auto zou willen gebruiken, kan de Capuride dan tegelijkertijd worden aangesloten op de telefoon en de Bluetooth-ontvanger en de uitvoer via de luidsprekers plaatsvinden?

Het heeft een permanent geïnstalleerde pigtail van 4 inch lang met een tweekernige cilindrische connector. U hoeft alleen maar de connector af te knippen en de draden in mijn meegeleverde krimpaansluiting te steken (of, indien u dat wenst, te solderen en te krimpen). Details staan hier. https://coyote-industries.com/Carpuride Instructions.pdf

De inline splice is solide en zeer eenvoudig te doen.
Zou het doorknippen van de vast bedrade pigtail de garantie niet ongeldig maken? Zou het niet beter zijn om de batterijdraad door te knippen die carpuride levert?

Ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden. Normaal gesproken gebruik ik de motorluidsprekers om naar muziek van mijn telefoon te luisteren, met behulp van een via USB gevoede Bluetooth-ontvanger die ook een draad heeft die in de audio-aansluiting gaat en de audio van de fiets op Aux zet. Als ik een capuride wil installeren en Android Auto wil gebruiken, kan de capuride dan tegelijkertijd worden aangesloten op de telefoon en de Bluetooth-ontvanger en de uitvoer via de luidsprekers hebben?
Ja, dat kan en het werkt, maar je kunt niet telefoneren als je een oproep ontvangt, je kunt wel luisteren, maar de andere partij zal je niet horen.

Discussion starter · #129 ·
Zou het doorknippen van de vast bedrade pigtail de garantie niet ongeldig maken? Zou het niet beter zijn om de batterijdraad door te knippen die capuride levert?
Ja, het maakt uw garantie ongeldig. Als dat een probleem is, kunt u het aan de andere kant van de connector doorknippen. Het is gewoon niet zo'n "schone" opstelling, maar het zal zeker werken.

Discussion starter · #131 ·
@coyotek - Bedankt voor je werk hieraan. Ik heb een van je mounts voor de 502 besteld via je website. Verzenden naar NY-adres.
Al verpakt en gaat vandaag weg. Ik stuur je de trackinginfo. Om de een of andere reden stuurt mijn verzending dat niet naar jou.

OK, de update TF-kaart uit China ontvangen. Ze vertelden me dat ik de mijne met ExFAT moest formatteren, maar stuurden me een FAT32-kaart. Ach ja. Het flashte de unit en het heeft een iets andere UI. Telefoon en Cardo opnieuw ingesteld en - geen succes. Het verschil is dat het de audio uitvoert via de BT Trans-uitgang in plaats van de AA BT-uitgang, wat in werkelijkheid niets verandert. De Cardo BT-functies behalve volume werken nog steeds niet en hoewel ik in staat was om met spraak te bellen, kon ik de andere kant nauwelijks horen en zij konden mij helemaal niet horen. Ik heb elke optie daar geprobeerd en er kwam geen geluid van mij door.

Ik heb dit alles teruggekoppeld aan de Carp-ondersteuning, dus we zullen zien of ze vooruitgang kunnen boeken. Zo niet, dan stuur ik het waarschijnlijk terug. Dit is precies wat ik wilde, maar de onmogelijkheid om oproepen aan te nemen bovenop het feit dat ik op een touchscreen-knop moet drukken om de muziek te pauzeren, gaat voor mij gewoon niet werken.

Enig succes!

Carp support heeft contact met me opgenomen met de herziene gebruikershandleiding voor de nieuwe firmware. Het lijkt erop dat ze deze nu als productie uitrollen. Je kunt de herziene UI ook zien op de foto's. Het ding dat niet goed gedocumenteerd is, is dat er bij het opstarten een pop-up verschijnt met iets als "audio wordt afgespeeld via BT Trans." Dus ik heb de helm er in eerste instantie zonder succes mee gekoppeld. Wat je moet doen is AA (of CarPlay, neem ik aan) koppelen en dan naar de audio-uitvoer-app op het hoofdscherm gaan (nr. 3 op pagina 3) en dan iplay/Auto kiezen. Het start AA opnieuw op en nu worden de media/oproepen van de telefoon naar de helm gerouteerd. In mijn geval (AA met Cardo Edge) werkt alles nu zoals bedoeld - volume, mediacontroles, etc.

Mijn enige punt van kritiek is dat de Google Assistant de audio van de helm niet goed ontvangt. Als ik "Hey Google" zeg via de helm-microfoon, vraagt het de Google Assistant met een vol volume (pijnlijk) ding en de telefoon en het 702-scherm laten zien dat het wacht, maar niets wat ik zeg wordt opgepikt. Vervolgens annuleert het de audio-invoer sneller dan normaal - alsof het is geannuleerd. Als ik op het Google-microfoonpictogram op de 702 tik, gebeurt hetzelfde, waarbij de audio niet naar de assistent wordt gerouteerd. Als ik de Assistent handmatig op de telefoon open, werkt het wel goed.

Dat is een kleine workaround, zodat ik mijn retourzending van het apparaat heb geannuleerd en ermee blijf werken.

Als je een 702 hebt en het naar de nieuwe firmware wilt flashen - staat het hier. Let er wel op dat je je TF-kaart moet formatteren naar FAT32.

• Like
Reactions: coyotek
Discussion starter · #134 ·
Enige succes!

Carp support heeft contact met me opgenomen met de herziene gebruikershandleiding voor de nieuwe firmware. Het lijkt erop dat ze deze nu als productie uitrollen. Je kunt de herziene UI ook zien op de foto's. Het ding dat niet goed gedocumenteerd is, is dat wanneer het opstart een pop-up verschijnt die zoiets zegt als "audio wordt afgespeeld via BT Trans." Dus ik heb de helm in eerste instantie daaraan gekoppeld, maar zonder succes. Wat je moet doen is AA (of CarPlay, neem ik aan) koppelen en dan naar de audio-uitvoer-app op het hoofdscherm (nr. 3 op pagina 3) gaan en dan iplay/Auto kiezen. Het zal AA opnieuw opstarten en nu worden de media/oproepen van de telefoon naar de helm gerouteerd. In mijn geval (AA met Cardo Edge) werkt alles nu zoals bedoeld - volume, mediacontroles, etc.

Mijn enige probleem is dat de Google Assistant de audio van de helm niet goed ontvangt. Wanneer ik "Hey Google" zeg via de helm-microfoon, vraagt de Google Assistant met een vol volume (pijnlijk) ding en de telefoon en het 702-scherm laten zien dat hij wacht, maar niets wat ik zeg wordt opgepikt. Vervolgens annuleert hij de audio-invoer sneller dan normaal - alsof deze is geannuleerd. Als ik op het Google-microfoonpictogram op de 702 tik, gebeurt hetzelfde, waarbij de audio niet naar de assistent wordt gerouteerd. Als ik de Assistent handmatig op de telefoon open, werkt het wel goed.

Dat is een kleine work-around, zodat ik mijn retourzending van het apparaat heb geannuleerd en er verder mee zal werken.

Als je een 702 hebt en het naar de nieuwe firmware wilt flashen - is het hier. Let er wel op dat je je TF-kaart moet formatteren naar FAT32.
Bedankt voor al je inspanningen.

Hoi @coyotek - suggesties voor trillingen? Ik heb nu een paar ritten met de 702 gemaakt en merk dat hij behoorlijk trilt. Ik vroeg me af of het aanbrengen van een rubberen coating op de twee Ram-mount-kogels (zoals de echte Ram-versies hebben) de boel zou kalmeren? Zou voorzichtig moeten zijn aan de 702-kant, aangezien de kogelhouder ook de heatsink is.

Discussion starter · #136 ·
Hey @coyotek - any suggestions for vibration? I've been on a few rides with the 702 now and notice it vibrates a fair amount. Was wondering if putting a rubber coating on the two Ram mount balls (like the actual Ram versions have) would settle things down? Would need to be judicious on the 702 end as the ball mount is also the heatsink.
Het verbaast me niet dat het wat beweegt, het steekt een heel eind uit. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over warmteafvoer... de basis van de houder is eigenlijk alles wat hij nodig heeft. Je idee klinkt het proberen waard als het genoeg beweegt om je te storen. (y)

Discussion starter · #140 ·
Oké, ik heb de houder en carpuride in mijn motorfiets geplaatst... wetende dat mijn motorfiets geen Bluetooth heeft omdat hij uit 2014 komt, is er een manier om dit aan de praat te krijgen?
Het apparaat maakt verbinding met je telefoon en headset. Het maakt normaal gesproken geen verbinding met de motorfiets (behalve voor stroom). Hoewel ik minstens één man ken die het via Bluetooth heeft verbonden met een dongle die in de motorfiets poort is gestoken, zodat hij zijn muziek via de luidsprekers krijgt.

121 - 140 of 199 Posts