BMW K1600 Forum banner
161 - 180 of 199 Posts
Hoe zit het met de iPhone... hij verbruikt wat stroom als hij in een jaszak zit met Bluetooth en wifi geactiveerd om navigatie etc. over te zetten. Gebruik je laadstroom met een stekker of is een powerbank de oplossing …

Discussion starter · #162 ·
Hoe zit het met de iPhone... hij verbruikt wat stroom als hij in een jaszak zit met bluetooth en wifi geactiveerd om navigatie etc. over te zetten. Gebruik je laadstroom met een stekker of is een powerbank de oplossing …
Ik heb mijn telefoon op een veermount in de topkoffer. Ik heb daar een USB-kabel geïnstalleerd om hem de hele tijd op te laden tijdens het rijden. Het houdt hem ook uit de hitte en het weer. Het is fijn om hem volledig opgeladen te hebben als ik aan het einde van de dag op lange ritten in het hotel kom.

Discussion starter · #166 ·
Is er een kans dat de 5-inch mount voor de k1600 binnenkort weer op voorraad komt? Bedankt
Ik heb alles op voorraad. Het staat op 0 omdat ik tot de 13e op een rit ben, dus ik kan op dit moment niets verzenden. Bestellen is dan mogelijk. Bedankt

Discussion starter · #169 ·
Ik wil er ook graag een bestellen. Verzenden jullie naar Zuid-Afrika en wat zouden de totale kosten via Aramex zijn?
Uw locatie is toegevoegd. U kunt nu online bestellen. Verzending gebeurt met FedEx. Proost

Discussion starter · #171 ·
Hoi, ik heb een BMW K1600Gt uit 2018. Welk Carpuride-model zou in het dashboard passen? Heb ik aanpassingen nodig? Help me alsjeblieft en bedankt allemaal.
Je hebt een Carpuride W502 en deze montageadapter nodig voor plug-and-play installatie.

Je hebt een Carpuride W502 en deze montageadapter nodig voor plug-and-play installatie.

Dank u, dus model 6502 en deze adapter. Dank u. Is model 702 te groot?

Discussion starter · #173 ·
Dank u, dus model 6502 en deze adapter. Dank u. Is het model 702 te groot?
De 702 zou met deze adapter gemonteerd moeten worden en bevindt zich buiten het dashboard.

De 702 moet met deze adapter worden gemonteerd en bevindt zich buiten het dashboard.

Oké, bedankt

Discussion starter · #176 · (Edited)
Hallo, is er ook een adapter voor de 702BS voor een K1600GTL van 2013?
Er is geen adapter mogelijk omdat deze er geen nodig heeft. Maar hij is nog steeds te dik om in het dashboard van de K1600 te passen.

Hier is het gemonteerde en werkende Carpuride 7 inch prototype model. Aangedreven door de standaard GPS-houder. Gemakkelijk te verwijderen aan het einde van de dag.

View attachment 186255
Ik heb wat hulp/advies nodig... Ik heb een K1600GTL uit 2020 en mijn gezichtsvermogen is niet meer wat het geweest is (62 dit jaar). Ik dacht aan een Carpuride 7 inch setup zoals je hebt laten zien. Ik ben niet zo technisch onderlegd, dus ik heb iets nodig dat gemakkelijk plug-and-play is. Kun je advies geven... werkt deze set-up met de WW op het stuur?

Discussion starter · #178 ·
Heb wat hulp/advies nodig.. Ik heb een 2020 K1600GTL en mijn gezichtsvermogen is niet meer wat het geweest is (62 dit jaar). Dacht aan een Carpuride 7 inch setup zoals je hebt laten zien. Ik ben niet zo technisch onderlegd dus ik heb iets nodig dat gemakkelijk plug and play is. Kun je advies geven... werkt deze setup met de WW op het stuur?
Het is een installatie van 15 minuten op je modelmotor. De houder levert stroom, dus het is niet nodig om iets op de motor uit elkaar te halen. Er is geen WW, alleen een touchscreen. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

Image

Image

161 - 180 of 199 Posts