Bedankt
Kevin
Kevin
Nee, dat is onzin, er is ook een update voor de brandstofmeter, en ze zouden alle updates kosteloos moeten uitvoeren, aangezien BMW hen betaalt om het te doen. Het is geen campagne, het is een software-update die de fabrikant pusht. Dat gezegd hebbende, willen sommige dealers misschien dat je voor een service komt, of om een andere reden om dat te doen. Maar als je meter niet correct is, zouden ze op dat moment alle updates moeten uitvoeren. Klinkt voor mij als een slechte dealer, of gewoon een slechte serviceafdeling.Ik vroeg mijn dichtstbijzijnde dealer of ze een update konden uitvoeren op mijn '18 k1600GA en hij zocht de VIN op. Ze hadden de 600 mijl onderhoud eraan gedaan in juni of juli vorig jaar. Hij zei dat omdat er geen 'campagne'-berichten op stonden, het $60 zou kosten voor 0,5 uur werk om het te doen. De motorfiets werd een jaar geleden deze maand buiten de staat gekocht, niet zeker van de bouwdatum maar er werd een update toegepast bij die 600 mijl service. Hij kon geen details over de upgrade verduidelijken, behalve dat er iets in/gerelateerd aan het Duits was, waarvan hij niet begreep wat dat was.
Is dit een redelijke situatie (de $60)? Ik weet dat de benzinemeter niet naar de top gaat. Ik heb referenties gehoord van hill-stop en oliedisplay beĂŻnvloed door de upgrade.