Ik heb een 2018 K1600B met de gesmede stuurstangen, die identiek zijn aan de stangen op de GTL. Ik wil er een Ram-bal op monteren, maar de vorm van de stangen maakt dit niet gemakkelijk. Ik hoop dat een paar van jullie creatieve mensen dit op een manier hebben gedaan die nog niet bij me is opgekomen!

ld:
Hallo vriend, ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn 2018 GTL, een maat gaf me een Ram X Grip en Ram dubbele verlenging, dus ik heb wat gezocht op het web en kwam de Ultimateaddons Handlebar Clamp Bolt Kit tegen. In dit geval gebruik ik de UA-M10 UA-MX met de 1`` bal en die monteert in het midden van de stangen waar het BMW-embleem zit. Als je deze optie gebruikt zoals ik, is de draadmaat 10 mm, hier is wat info: Compatibiliteit
Werkt met elke motorfiets die een M6/M8/M10 schroefdraadbout gebruikt die kan worden verwijderd en vervangen door de Ultimate Addons schroefbevestiging & bal.
Deze kit is eenvoudig te installeren met een inbussleutel. Kies gewoon de best passende langste schroef. Verwijder de originele schroef van de motorfiets, plaats de 1" (25 mm) balconnector in het gat en vervang deze vervolgens door de Ultimate Addons schroef. Draai vast en klaar voor gebruik!
Balmaat:
25 mm balmaat
Compatibel met RAM Mount "B" maat 1" bal mounts
Inbegrepen in pakket:
1 x Ultimate Addons 1" (25 mm) balconnector
1 x Ultimate Addons 55 mm schroefbout
1 x Ultimate Addons 60 mm schroefbout
1 x Ultimate Addons 65 mm schroefbout
zie de foto's hieronder.