Dit is een handige site voor diegenen die Amerikaanse nationale parken in hun ritten willen opnemen.
Ik heb een veteranen nationale parkkaart gekregen van mijn lokale NP-kantoor door mijn DD214 te laten zien. Ik denk dat het paars van kleur is en "veteraan"-status aangeeft, of iets in die richting.Terzijde, als je een veteraan bent in de VS, heb je nu gratis toegang tot alle nationale parken en monumenten. Je moet het bewijzen. Waar ik woon, hebben we een aantekening op ons rijbewijs. Ik raad elke veteraan-motorrijder die federaal land wil bezoeken aan om dit te halen - gratis toegang, inclusief verspreid kamperen.
View attachment 185974
Ik heb nu ook veteranenplaten om dezelfde reden.
En als u (geen veteraan) 62 jaar of ouder bent, kost de jaarpas $20,00 en de levenslange pas $80,00.
Volgens deze website zijn dit de parken voor 2024: Glacier, Rocky Mountain, Zion, Arches en Yosemite. Openingsdata voor reserveringen variëren per park.Bevat de lijst welke parken een reservering vereisen?
Benieuwd naar welke extra voordelen in vergelijking met de standaard levenslange Vet-pasEn als je een veteraan bent met een permanente, aan de dienst verbonden handicap, kun je een levenslange toegangspas krijgen. Deze pas biedt voordelen die het reguliere militaire leven niet biedt.
View attachment 185990
Vermijd de meeste van hen van 1 juni tot 1 september... MENIGTE. Ze worden een beetje pissig bij het splitsen van rijstroken in Yosemite. Stel je voorDit is een handige site voor degenen die Amerikaanse nationale parken in hun ritten willen opnemen.
![]()
U.S. National Parks (Full List & Map of All 63 National Parks) - The National Parks Experience
Learn about the 63 national parks in America, including a list of all U.S. national parks, as well as a beautiful national park map.www.travel-experience-live.com