BMW K1600 Forum banner

Waypoint-bestand en BMW Connected App

2.5K views 6 replies 4 participants last post by  Bimbler  
#1 ·
Weet iemand of het mogelijk is om een Waypoint-bestand in de app te importeren? Geen routes tussen de waypoints, maar alleen de waypoints? Of de waypoints omzetten naar POI's en ze weergeven?

#6 ·
Nou, ik ben er bijna. De gegevens als POI-bestand in MyRoute geladen. Moet kijken of de Connected-app een vergelijkbare functie heeft, anders moet ik MyRoute gebruiken om een route te maken met de POI en deze vervolgens overzetten naar de Connected-app. In de Garmin had ik de info opgeslagen in mijn Favorieten, dus kon ik daarvandaan een route maken.

#7 ·
Ja, het is eenvoudig. Maak je route als een lijst met waypoints. Ik heb gpx studio gebruikt, dat normaal gesproken een route van duizenden punten maakt, maar ik heb het teruggebracht tot ongeveer 8. De route werd vervolgens naar mijn telefoon gemaild. De app opende automatisch toen ik het bestand opende en toonde een "rechte lijnen" voorbeeld tussen de punten in het "Route Import" scherm. Het openen van de route veranderde het van rechte lijnen tussen de punten in kronkelige lijnen die de wegen volgden.